Garantie en retourbeleid

Leveringsvoorwaarden voor Retour en Garantie op Nieuw Meubilair
Bij de levering/ophaling van nieuw meubilair is het van belang dat u zorgvuldig inspecteert op eventuele beschadigingen. Indien de levering voldoet aan uw verwachtingen, dient u hiervoor uw handtekening te zetten. In het onwaarschijnlijke geval dat er iets niet in orde is, verzoeken wij u onmiddellijk contact met ons op te nemen of onze bezorger die het product zal bezorgen.

Het garantietermijn varieert per product en leverancier. Onze webshop biedt u een overzicht van het garantietermijn voor elk nieuw product. Mocht u niet in staat zijn om dit informatie te vinden of heeft u verdere vragen over het garantietermijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Op het moment van ontvangst dient u het product te inspecteren op beschadigingen. In het geval dat het product beschadigd blijkt, dient u ons onmiddellijk schriftelijk op de dag van levering op de hoogte te stellen en bijgevoegd een foto van het verpakkingsmateriaal te verstrekken. Het is van belang dat u het product nog niet heeft gemonteerd en dat u de beschadiging dus nog kunt aantonen. Een melding van schade nadat het product gemonteerd is, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Regeling voor consumenten
Als consument heeft u het recht om binnen een periode van 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgaaf van redenen, het product te retourneren. Na het retour aanmelden heeft de consument 14 dagen om het product terug te retourneren. Deze afkoelingsperiode begint op de dag van ontvangst van het product. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Wij zullen binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst het betaalde bedrag, waarbij de kosten van levering worden afgetrokken, aan u terugbetalen. Zelfs indien de levering gratis was omdat u het drempelbedrag met uw opdracht heeft overschreden, zullen wij het vastgestelde leveringsbedrag verrekenen met de creditering van de opdracht.

Let op! Dit is een regeling die bedoeld voor consumenten deze is niet bedoeld voor zakelijke klanten.

Regeling voor Annulering van Bestelling
Indien u besluit om uw bestelling te annuleren, raden wij u aan ons zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. Dit kan door middel van telefonische communicatie via +31 (0)765419066 of via email: info{at}kantoor4all .nl. Houd er rekening mee dat bij annulering van uw bestelling bepaalde kosten in rekening kunnen worden gebracht.

Wet Kopen op afstand
Sinds 1 februari 2001 is de wet "Kopen op Afstand" in werking, waardoor consumenten een sterkere rechtspositie verkrijgen bij aankopen via internet. Conform de wetgeving wordt er sprake van een koop op afstand wanneer de consument en de verkoper elkaar tijdens de aankoop niet hebben ontmoet. Hierdoor zijn de volgende versterkingen voor de rechten van consumenten opgenomen in deze wet. Consumenten hebben het recht op een bedenktijd van 14 werkdagen na de levering van het product. In deze periode kunnen zij het product in de originele verpakking terugsturen, waarbij u de verzendkosten moeten betalen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

De afkoelingsperiode geldt niet in de volgende producten:

  • alle producten waarbij vermeld staat onder de kop "Technische specificaties" dat de afkoelingsperiode niet van toepassing is.
  • alle producten die niet binnen het standaard assortiment van de webshop vallen en derhalve speciaal voor u bij de toeleverancier zijn besteld.

Product defect of voldoet het niet aan de verwachting?
Houd er rekening mee dat normale slijtage, waarvan de verwachting aangegeven wordt in de productbeschrijving, niet als een product defect beschouwd wordt en daarom niet onder de garantie valt. In het geval van een product defect, heeft u recht op herstel of vervanging van het product, indien dit technisch mogelijk is. Als het product niet gerepareerd of vervangen kan worden, heeft u recht op terugbetaling van het aankoopbedrag. Het is belangrijk dat u, in geval van een product defect of onvoldoende product, zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Op die manier kunnen wij u snel en efficiënt verder helpen en samen een passende oplossing vinden.

Klacht indienen
U kunt uw klacht indienen kunt u dat dat per email versturen info@kantoor4all.nl. Ook zijn wij op werkdagen tussen 09:00 en 16:00 uur telefonisch bereikbaar: 076 5419066

Retourneren betaald bedrag
Wanneer de retourzending van het product door u en onze klantenservice is overeengekomen, zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het product terugbetalen. Het is echter van belang dat het product in goede staat en onbeschadigd bij ons aankomt.